Hoe kan ik een beroep op garantie indienen?

Om uw beroep op garantie zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 074- 852 64 48, of een e-mail te sturen naar info@ds-it.nl.

Wanneer u zich hier op wilt beroepen kunnen wij dit voor u aanvragen bij de verantwoordelijke partij. Als verkoper blijven wij dus te allen tijde uw aanspreekpunt. Om uw beroep op garantie zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 074- 852 64 48, of een e-mail te sturen naar info@ds-it.nl.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw beroep op garantie schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • Bestelnummer(s). Dit 9-cijferige nummer vindt u in de orderbevestiging, factuur, en e-mails die u van ons heeft ontvangen
  • Uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

U kunt uw beroep op garantie onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

DSIT B.V.
T.a.v. Afdeling Garantie
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo

Zodra uw beroep op garantie is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Bedrijfsgegevens
DSIT B.V.
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo
KvK-nummer: 58021256
BTW identificatienummer: NL852837665B01

Let op! Wij maken u er op attent dat rechten op de garantie kunnen worden verspeeld wanneer u zelf veranderingen aanbrengt op de geleverde producten (zowel hard- als software).